Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody. Więcej informacji: Polityka Prywatności

Jak mogę zamówić produkty Lulubebe?

Produkty możesz zamówić poprzez stronę internetową. Jeśli masz dodatkowe pytania lub chciałabyś coś zmienić w produkcie napisz na adres sklep@lulubebe.pl lub zadzwoń pod nr tel. 607 950 289.

Część naszych produktów jest dostępnych od ręki w odpowiedniej zakładce, natomiast większość produktów jest szytych na Wasze zamówienie z wybranych przez Was tkanin. Przy tych produktach znajdziesz zdjęcia dostępnych tkanin oraz rozmiary do wyboru.

Co zrobić, jeśli złożyłam zamówienie, ale płatność online się nie powiodła

Można samemu zrobić przelew tradycyjny z podaniem nr zamówienia w tytule przelewu, można napisać do nas w sprawie konkretnego zamówienia lub złożyć zamówienie ponownie na stronie, a do nas napisać w sprawie anulowania pierwotnego zamówienia.

Dane do wpłaty:

Lulubebe 

Zielona 41

32-104 Koniusza

kod SWIFT - INGBPLPW

nr konta 93 1050 1445 1000 0097 2017 3013

Czy zakupy online w sklepie Lulubebe są bezpieczne?

Wszelkie transakcje oraz kody kart kredytowych są szyfrowane na naszej stronie. O szyfrowaniu świadczy charakterystyczny znak kłódki przy adresie strony

Czy mogę zamówić produkty z imieniem?

W sklepie jest sporo produktów personalizowanych, które mają opcję haftu. Haftem może być metryczka urodzenia, imię lub Twoja dedykacja dla bliskiej osoby. Przy dodawaniu do koszyka pojawia się pole, w którym trzeba wpisać treść haftu (dedykacja to maksymalnie kilka słów np. Marcelinka, słodkich snów)

Jeśli znalazłeś jakiś produkt, który nie ma takiej opcji wystarczy, że wrzucisz do koszyka produkt o nazwie Haft (wyszukaj go w wyszukiwarce) i wpiszesz w dostępnym polu treść haftu oraz nazwę produktu, na którym ma on być, a my go wyhaftujemy.

Czas realizacji

Produkty dostępne od ręki zazwyczaj są wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych. Do czasu wysyłki trzeba doliczyć czas dostarczenia paczki przez kuriera lub do paczkomatu. Produkty na zamówienie są szyte na bieżąco w kolejności składanych zamówień, zazwyczaj czas realizacji wynosi 7-10 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć, o czym infiirmujemy klienta. Czasem dostaniecie paczkę o wiele wcześniej i będzie to dla Was miła niespodzianka.

Jaki jest skład produktów dostępnym w sklepie?

Przy każdym produkcie jest zakładka „Szczegóły produktu” – tam znajdziesz skład każdego towaru, jego rozmiary oraz sposób prania.

Wszystkie tkaniny, z których powstają nasze produkty mają certyfikat Oeko-Tex Standard 100 – oznacza on tkaniny wolne od substancji szkodliwych, bezpieczne nawet dla maluszków od pierwszych chwil życia.

Większość naszych tkanin ma naturalny skład (100% bawełny). Tkaniny wzorzyste to bawełna premium, zmiękczana, przyjemna w dotyku; kolory na tej bawełnie utrzymują się zdecydowanie dłużej niż na zwykłych bawełnach pościelowych dostępnych na rynku (zwłaszcza jeśli stosujesz się do symboli prania podanych na metce lub w opisie produktu).

Mam pomysł aranżacji pokoju mojego dziecka, ale tego produktu lub rozmiaru nie ma u Was w sklepie Co mogę zrobić?

W sklepie jest zakładka Mój projekt – opisz nam swój pomysł, tkaniny, które Cię zainteresowały lub chciałbyś je inaczej wykorzystać, rozmiary produktu oraz kolory w pokoju – doradzimy i wycenimy indywidualnie Twój pomysł.

Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres niż podany na moim koncie klienta?

 Tak, oczywiście. W trakcie zamawiania możesz wpisać inny adres dostawy oraz inny adres faktury.

insta

@lulubebe.pl